FAQ

FAQ

 

 

Záruka vrácení zboží

Naším přáním je Vaše spokojenost. Nejste-li s vybraným zbožím spokojeni, je samozřejmostí, že můžete zboží do 14-ti dnů bez udání důvodu vrátit. Naši zákazníci mají plný zákaznický servis a podporu. Rádi Vám pomůžeme s výběrem zboží a i s následným řešením problému. 

Možnost výměny velikosti či zboží

Nevyhovuje-li Vám velikost Vámi zvolené obuvi, rádi Vám obuv vyměníme za vhodnou velikost, případně i za jiný druh obuvi. Kontaktujte naši zákaznickou podporu, případně nám napiště na e-mail.: info@obuv-sedlacek.cz a dohodněte s námi podrobnosti výměny. 

Záruka kvality

Snažíme se udržet kvalitu našeho zboží a služeb na té nejlepší úrovni a proto Vám na zboží garantujeme 1 rok záruky. Když se o svou obuv budete starat jak je doporučováno tak Vám obuv poslouží dlouhá léta. 

Zákaznická podpora

Jsme si dobře vědomi toho, že vybrat vhodnou obuv přes internetový obchod může být obtížné. Právě proto je zde náš tým podpory zákazníků, který Vám rád pomůže s výběrem vhodného typu obuvi, či velikosti. Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit!

Bezpečná platba


Snažíme se do České republiky přinést nové způsoby platby, brzy chceme zavést v našem obchodě platbu přes mobilní telefon v podobě QR kódu tak aby vaše platba byla bezpečná a zároveň pohodlná a bez jakýchkoliv komplikací. Veškeré platby v našem e-shopu jsou chráněny a nestane se že vaše platba bude neúspěšná. Pokud vlastníte mobilní telefon s ,,NFC,, čipem můžete u dopravce skrze přenosný platební terminál zaplatit mobilním telefonem bez jakýchkoliv problému.

 

 

Reklama 2